Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2018

Βιωματικό Σεμινάριο Ψυχολογικής Αστρολογίας
Η Αστρολογία - Το Κλειδί Για Την Επιτυχία


Το Σάββατο και την Κυριακή, 10 και 11 Μαρτίου η Αστρολόγος - Συγγραφέας Σμάρω Σωτηράκη θα εισηγηθεί το βιωματικό σεμινάριο "Η Αστρολογία - το κλειδί για την επιτυχία".

Στο συγκεκριμένο σεμινάριο Ψυχολογικής Αστρολογίας ανακαλύπτουμε:

  • Πώς να ααντλήσουμε την κρυμμένη μας δύναμη
  • Πώς να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη
  • Πώς να διεκδικήσουμε αυτό που μας αξίζει
  • Πώς να πετύχουμε στον Έρωτα, τη δουλειά, την καθημερινότητα

Το σεμινάριο χωρίζεται σε δύο μεγάλες ενότητες:

Σάββατο 10 Μαρτίου, 16:30 - 20:30 (ώρα προσέλευσης 16:00): 

  • Τα θεμέλια της ψυχοσύνθεσής μας, 
  • το εγώ, 
  • το εγώ και οι άλλοι, 
  • το εγώ και οι κοινωνία, 
  • οι περσόνες μου.
Κυριακή 11 Μαρτίου, 12:00 - 18:00 (ώρα προσέλευσης 11:30):
  • Αναγνωρίζω τις ιδιαιτερότητές μου 
  • Αποδέχομαι τη διαφορετικότητά μου
  • Αγαπώ τον Εαυτό μου
  • Καλλιεργώ τις δεξιότητες και τα ταλέντα μου
  • Αποφασίζω να έχω μια καλύτερη ζωή
  • Βλέπω το Φως της Ύπαρξής μου και το ακολουθώ
  • Μαθαίνω να σχετίζομαι

Παραδείγματα πάνω στους χάρτες των παρευρισκομένων, οι οποίοι θα λάβουν και βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου.

Η δομή του σεμιναρίου είναι τέτοια ώστε να μπορείτε να το παρακολουθήσετε ακόμη κι αν δεν έχετε πολλές γνώσεις αστρολογίας. Ταυτοχρόνως, είναι ένα δυνατό «εργαλείο» για τους μελετητές της αστρολογίας ή για επαγγελματίες αστρολόγους.

Αν βρίσκεστε εκτός Αθηνών / Ελλάδος, μπορείτε να παρακολουθήσετε το σεμινάριο μέσω internet από τον υπολογιστή σας.

Για διευκρινίσεις και κρατήσεις θέσεων, καλέστε στο 2108020230.

Επειδή φροντίζουμε ώστε τα σεμινάριά μας να είναι πάντα ολιγομελή, θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας.Στα διαλείμματα θα προσφέρεται καφές ή τσάι με τα συνοδευτικά τους σνακ.